Glömda saker på Disney efter avslutat kontrakt

Hej igen!

Tänkte bara påminna er som är kvar att jag glömde kvar det här...

1. Min disneytröja med Tiggermotiv (Tigrou på franska)
2. Mitt Playstation2 minneskort med alla mina saves från 2002 och hittintills.
3. I Leipzig glömde jag mitt 4gb USB minne.
4. Jag glömde en massa pennor på parkeringen också... det är därför alla andra har en massa pennor utom jag när jag ska jobba...

C`est la classe som man säger i Frankan!

Jag och Stora Stygga Vargen. Please don`t eat me Mr. Wolfie.
Me and big bad wolfie... =D

Kommentarer
Postat av: maja gbg

j'adoooooore ton blog.

så jädra rolig, helt klockren.

håll flaggan högt.

2008-09-05 @ 17:06:26
Postat av: Gusten med Grodan

@ Maja - Tack så mycket. Synd att man missade hela sommaren bara för att man inte kom ihåg sitt inloggningsnamn.

2008-09-06 @ 13:26:43
Postat av: Polacken

Tack för att du glömde mig på flyggplatsen, tullen tog mig för inehav utav otillåtna medel, i en massa disney figurer. så nu åker jag ditt för säkert 30år i finkan.



/Tack för att du kommer ihåg mig!

2008-09-06 @ 13:39:40
Postat av: Caniggia

@ Polacken - Du åkte dit för att du hade med dig polska korvar fyllda med... ja du vet vad. Kom inte och skyll på Mickey då blir du av med öronen.

2008-09-06 @ 16:56:10
Postat av: Anonym

jihoo... kommer du ihåg nåt från kurt olsson dååå? :)

2008-12-22 @ 20:19:04
URL: http://ninasmiley.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!



Jag kom in på din blogg när jag googlade "jobb på disneyland". Anledningen till varför jag skriver är för att jag och en kompis är intresserade av att jobba där. Av din blogg så förstår jag att du jobbat där. Tänkte kolla om du har några tips. Hur gick du tillväga? Hur funkade jobbet? Hur mycket franska kunde du innan du åkte?



Kram Amanda

2011-02-15 @ 17:40:02
URL: http://acolgoesfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0