En vecka till the comeback!!!

Om en vecka så är det back to disney. Jag åker buss dit. Ett klassiskt färdmedel där man ofta träffar på vänliga resenärer. Förra gången jag åkte till disney träffade jag en trebarnsmamma från Senegal. Hon hade tydligen släkt i Köpenhamn. På vägen hem från Disney hade jag sällskap med Jonas "geten" Persson.

Vi var i Leipzig och gameade nya Pro Evolution. Det blir repris detta året fast med riktigt mycket glid i olika booths. Denna gången vet vi var vi ska för att få grädden på toppen av bakelsen.

Tack till KONAMI, TTyskland och Disney. P.S - Jag är tillbaks för att göra Disney till en bättre plats att besöka.

Se upp alla snyggingar ;)

image16

Kommentarer
Postat av: HeidiHallon

Skriv Gustis! PUSSS

2008-04-24 @ 19:09:14
Postat av: Anonym

i can't understand ( or just two or three words ) all is in swedish u sucks !!! i want an english translation !!! :D

2008-05-04 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0