Tjohopp - lite bilder

Igar sa kastade jag och Linnea oss pa den basta halv elva bussen som fanns och smet in till RER stationen dar vi tog taget till Paris. Jag var trott och hade kliat av mig ansiktet i varsta Hannibalstil, men Linneas glada leende muntrade upp mig nagot och jag blev lite piggare. Linnea ar foresten en tjej jag traffade pa varan midsommarfest. Valdigt harlig och latt att prata med. Naval vi bestamde oss for att gora nagra valdigt vanliga grejer.

Jag och Linnea
Vi tog ett kort uppe vid kyrkan som fritt oversatt heter "heliga hjartat"

Edith Piafs grav
Kyrkogarden med stort K Cemetiere Pere Lachaisse och Edit Piafs grav.

Linnea vid Moulin Rogue
Linnea var valdigt glad over att vi hittade hennes favoritmolla "en rougue" i rott.

Eiffeltornet maktigt
Jag traffade pa min gamle polares torn "Tour Eiffel"
Gurra Eiffel hade gjort ett gott jobb. Lite som med lego fast med stal.

Slottet
Framat kvallen atervande jag dock till min egen lilla boning. Ahh home sweet home.
En delad etta med mogel. Dar ogonen kliar och livet hardar en.


Kommentarer
Postat av: SwingCat / maria

Fabulous, Gustavus!

2007-06-28 @ 08:39:27
Postat av: HeidiHallon (+ en för närvarande sovande Mumse)

hihi sicken äkta turistutflykt =) Varför redogjorde du ej för hur många croisanter ni åt? =O *nyfiken matematiker* Hur känns det nu med franska språket? Har du avlagt de roliga meningsbyggnaderna som vi komponerade på Gröningen inför din resa? =D "något i hästväg" och "det är jag som är räven". hehe Mumse sover. Han fick en ikea-kanelbulle av mig igår. Sånt är livet, och regnet hänger i skyn varje dag sedan midsommar. Ibland faller det, ibland väntar det in natten. Är det varmt in France? Så fina bilder det fanns på dig och Kin på hennes bildblogg! Härligt... Glöm inte att köpa på dig ett par äkta Musseöron i souvenirbutiken!! Ett MÅSTE! =P PUSSSSSSSss kamrat! We love u longtime ;)

2007-06-28 @ 09:40:17
Postat av: Poul

Din räv ;D Nu har jag kommit hem .. iof redan vid 18:00 men shit vad trötter jag var då. Iof var en oförglömmlig vecka kan jag lova ;D Trevligt att du fixar bilder nu. Hörs på msn eller något i veckan. Funderar på Shadowrun till 360. Ska checka läget i stan imorgon.

2007-07-03 @ 00:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0