Pà parkeringen... och lite annat

Jag jobbar pà parkeringen. C'est claire. Jag har en fin fin 80-tals dräkt i Sveriges färger, blekta som fan. Lite roligt att jag inte har nàgot körkort och jobbar pà parkeringen. HAHA! Antar att jag màste ta körkort efter det här. Har jobbat med allt runt bilar snart ju (shell innan). 

Jag börjar jobba pà lördag. 8.30 - 16.30. 

Jag har träffat en hel del folk. En massa snygga finländskor bl.a.

Sen bor jag med 3 fransmän och en Indier vilket gör underverk för franskan antar jag. Tyvärr kan man inte bjuda in folk till parken gratis förrän efter en mànads arbete.

Alors Au Revoir. Nästa gàng ska jag ladda upp lite bilder.

Kommentarer
Postat av: hallon å mumse

å sen när du tagit körkort måste du köpa en grodgrön fransk bil, precis som mumse! hahaha
Va e det för mat? har dom musseburgare? det får du ta med hem isåfall se så vi der at dom verkligen finns...
Sa du till dina rumskompisar att det e du som e räven?!? ...slörk.... =)
salut!

2007-06-16 @ 10:21:51
Postat av: ett mumsigt hallon

hallå, kommer det inget mer? vi vill ju veta vad som händer. å se bilder!
kraaaaam!

2007-06-21 @ 21:06:37
Postat av: Poul

JAg vill se bilder på alla snygga tjejer du har där ;D hur du bor o hela kitet fan va du ska vara slö!! jobba lite nu vet ja ;P

2007-06-22 @ 05:44:00
Postat av: einstein145

snygga tjejer? hah, vi snackar om frankrike här...skärp dig Poul, du lever i Sverige. Du hittar inga vackra flickor i andra länder efter du vant dig vid utsikten här. Tro mig, jag har besökt många länder just i den jakten ^^.
Men det som skrivs här stämmer herr Gust. Var är det hett rykande reportaget? Var är bilderna? Skärpning nu!!

2007-06-24 @ 23:38:54
Postat av: Carina hallon

Ledsen att jag inte svarade innan men hade lite mkt o göra... Gillar att läsa om vad som händer, e lite lite lite sugen på att dra till Paris några dagar nästa vecka igen, har semester o blir lätt uttråkad så man vet aldrig ;) I'll pling you! Regn i Sverige, tråkigt på jobbet men imon e det konsert på Sofiero, synd att inte du hemma! Hallonpossar

2007-06-27 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0