3 dagar kvar... fortfarande...

Långben!


Ja det e ju natt. Det betyder ju att det fortfarande är tre dagar kvar i min värld. Idag har jag varit och fixat personbevis och lite sådant. Jag började även diska bort min enorma diskhög som är lika stor som mount everest. Naturligtvis så klarade jag inte att besegra berget utan fick se mig slagen innan jag gick till doktorn.

Doktorn sa att min käke var fin och att jag såg riktigt normal ut. Därefter gick jag till farmor och åt middag. Idag blev det pannkakor och hallon/rabarber sylt med vispgrädde till efterrätt.
Jag har tänkt på att 2-3 månader är lång tid att vara borta från sin gamla farmor. Kommer sakna henne.

Jag träffade även min farbror när jag var där uppe. Han kom med ett helt flak svart guld. Han ville inte ha någon pannkaka på talrik, så han tog en direkt från högen! skrämmande! Han var stressad sa han och berättade att han aldrig varit i centrala HBG på säkert 20 år! skrämmande det också. Han föredrar... *trumvirvel* Perstorp. Fasansfullt skrämmande.
Tillsist så satte han sig ändå ner och åt en pannkaka på det vanliga viset. Pannkakstalrik - egen talrik - munn.

Efter besöket åkte jag till tandläkaren. Han satte in en blå tråd i min tandställning. Weee! 29:e augusti är det dags att ta ur hela tandställningen. Passar bra med att tipsa om Sam Cookes " A Change Is Gonna Come" samtidigt. Den passar i alla väder.

A Bientöt!

Kommentarer
Postat av: malin

haha, du är rolig du grodan. jag äter alltid pannkakor på det vanliga viset. bara så du vet, om du vill bjuda mig nån gång.
lycka till i paris! bon voyage och bon luck
kram

2007-06-09 @ 19:35:28
URL: http://malinski.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0