1 dag kvar tills resan. En underbar dag.

Vilken underbar dag det har varit idag. Först så var jag nere på Sjunnes och tog några foton för 59:- kr till ID-kortet på Disney. Efter det så gick jag till farmor och käkade. Sen ringde jag Dan och frågade om vi skulle ses på stranden. Det blev en strandeftermiddag och mycket snack om ingenting och allting. Det ska verkligen bli tråkigt att åka ifrån sina vänner just nu. Nu när alla blir glada för att det är sommar. Tur att sommaren inte riktigt är slut när jag kommer hem i slutet av augusti!

Det är bara att använda Gustfunkelcharmen och skaffa sig lite nya polare =) Jag har ju redan Adrien som kommer till Paris i Juli och när jag får ledigt kan jag åka och hälsa på morsan.

Efter sommaren väntar det kanske ännu större utmaningar med KONAMI och jobb i ny stad på en ny plats.

För att inte glömma att tandställningen ska ut den 29:e augusti! Féte de la liberté! Fest á la frihet. Alla är välkomna såklart!!! Naturligtvis får alla tjejer kindpussar i samband med denna franska "frihets de la liberté-fest" ! =)


 

266653-2
Hej hopp in med jättebullen! =)

Kommentarer
Postat av: einstein145

Antar att det var Fria Bad ni stack till? Härlig minnesbild att ha kvar i huvet innan man lämnar härliga sverige för sorgliga paris :p ;o). Men det får dig bara att längta hem ännu mer i augusti när du väl har tröttnat på Frankrike ^^.
Måste va härligt att va så nära friheten. Skönt för dig att slippa tandställningen så snart. Vi börjar fira din frihets av frihet-fest så for slutet av augusti närmar sig =)

2007-06-09 @ 23:28:28
Postat av: Lotta

Lycka till i Frankrike nu! Och sno med dig en tigerdräkt tillbaka hem! ;)

2007-06-10 @ 12:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0