Oturen och glädjen över att vara här!!!

Jag älskar Frankrike. Men Frankrike älskar inte mig tillbaks tydligen. Har varit tvungen att gâ till doktorn för andra gângen tvâ veckor. ögoninflammation den här gângen. Men nog pratat om det. Har nâgra fina bilder att visa.

Center of attention
Frân vänster, En snubbe som heter Stefan och spänner sig, ovanför honom min lägenhetskompis Christ, till höger om honom lite försvunnen, Taika, Jag i mitten, Sonja, Tiina, och Ann-Marie ute till höger.

Jag och Suminpeikko
Jag och muminpeikko. Haha eller Sonja i folkmun. Titta en sâdan fin Hallonmössa jag har pâ mig. Den har farmor stickat. Den är sâ fin sâ. Sen har jag en fin Tiggertröja ocksâ!!! Se mettre a la fenetre. Älskar livet här.

Kommer fler bilder frân Nationaldagsfirandet och en massa annat sen!!!! Kram pâ er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Poul

Här kan du tanka de fyra låtarna utav MiKA - http://www.load.to/?d=vRtrJcSZYd Gött att höra att du kan leva livet som du vill.. hörs senare ;D

2007-07-18 @ 18:38:43
Postat av: Lotta

Alltså, jag bad att du skulle ha på dig en tigerdräkt...! Men den där tröjan är kanske det närmaste vi kommer. Du verkar ha det cool i alla fall =)

2007-08-08 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0