Les Nouvelles

Jag har varit sjuk. Eller ja. Hmm. En slang av magsjuka efter en javla spansk typ av munk doppad i annu mera fett. Ork. Sen at jag en croque monsieur (till parispris 10euro, rena ranet) och drack en konstig drink. FYFAN. Drinken bestod av blad och skit. Ork. Na val innan detta sa hade jag en trevlig dag i Paris med Jenny HEDENBORG. Ja ni laste ratt familj nr2s representant (det finns bara tva Hedenborgfamiljer) vid vistelsen i Paris. Jenny bor tillsammans med tva polare vid Port Royal i Paris.

Tillsammans gjorde vi allt som inte jag och Linnea gjorde nar vi var inne forra gangen. Jenny har bra koll pa laget efter att ha bott i Paris tva somrar i rad.

Jenny Hedenborg med polare
Tre fina flickor. Jenny till vänster.

Vad händer pa disney da? Jo jag hade en dag i forra veckan dar jag raknade over 5200 euro i min kassa. Vilket var forsta dagen pa sommaren som nagon hade haft sa mycket. Jag var naturligtvis glad over det.

Maste namna det igen om jag inte redan namnt det. Varje dag ater jag mycket  bra har pa disney. Allt for en spottstyver. Vad sags om 17kr for en valstekt biff med potatis och gronsaker till. En hel maltid gar pa ungefar 35 kr med efterratt. Att ata sa bra har ar saklart en fordel som inte manga har pa sina arbetsplatser.


Kommentarer
Postat av: Poul

Tjenis ;D snygga tjejer du hittat. Det där med maten var ju nice. Fast jag får ju maten gratis + att jag får mat pengar (120kr/dag) när jag är hemma ;D så det är lite bättre ute till sjös ;D vi får höras på msn snart ;D

2007-07-17 @ 04:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0